Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Turbina się wyłącza przy 120km/h

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Turbina się wyłącza przy 120km/h

    dzień dobry wieczór :szeroki_usmiech

    w końcu kawka i trochę dychnięcia po całym dniu :szeroki_usmiech

    musze się umówić na przegląd i wymianę oliwy tylko czy jest sens jechać do ASO po 4 latach :?: :idea:

  • #2
    Turbina się wyłącza przy 120km/h

    Samochód: Skoda Octavia I 1,9 TDI

    Problem: Turbina mi się wyłącza przy 120km/h i żeby znowu działała muszę wyłączyć samochód. Co to może być ?

    Komentarz


    • #3
      Notlauf - poszukaj z pomocą google
      Przywitaj się w odpowiednim dziale, dostępny na stronie głównej forum, bo zaraz od moda po łapach dostaniesz
      Piter
      tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
      KM i Nm dołożył gregor10

      Komentarz


      • #4
        Czyszczenie turbiny cię czeka.
        Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

        "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

        Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

        Komentarz


        • #5
          Mechanik mi polecił wymiane zaworu sterowania turbiną N75. Dzisiaj będę ją miał i sprawdzam. Dam znać o efektach.

          Komentarz


          • #6
            Wyskoczył ci na kompie błąd przepływomierza? Objaw masz typowy dla zawalonego turbo.

            Komentarz


            • #7
              Raczej ... zasyfionego turbo - a dokładnie łopatek
              Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

              Komentarz


              • #8
                Niestety to nie N75. Takie same objawy jak przy starym N75. Tak był błąd przepływomierza. Będe wyjmować turbine i czyszczenie łopatek za 250 PLN mnie czeka. Kupiłem też już gruszke na zaś bo może sie okazać że to gruszka...

                Komentarz


                • #9
                  Odcinanie turbo, przy większych obrotach, jest ty-po-wym objawem przeładowania.
                  Wyczyścisz turbinę i ... spokój (na jakiś czas).
                  Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez hsurim
                    Odcinanie turbo, przy większych obrotach, jest ty-po-wym objawem przeładowania.
                    Wyczyścisz turbinę i ... spokój (na jakiś czas).
                    Nie zawsze. U mnie w 1.9 tdi AGR powodem była uszkodzona wtyczka czujnika w górnej części intercoolera. Przez dłuższy czas nie mogłem znaleźć przyczyny. Czyszczenie turbiny nie przyniosło żadnych efektów. Objawy były dokładnie takie same. Po wymianie wtyczki przejechałem jeszcze może 20 kkm i problem nigdy nie wrócił. Później auto zostało sprzedane.
                    Moja FLka:

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=xcracer

                    Komentarz


                    • #11
                      Szkoda tylko, że w AGR nie masz zmiennej geometrii łopatek turbiny. :wink:
                      Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                      "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                      Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                      Komentarz


                      • #12
                        Wiem o tym, kilka lat jeździłem AGRem. Niebardzo się wtedy interesowałem tym co mechanik miał na myśli mówiąc czyszczenie turbiny. W każdym bądź razie nie przyniosło to żadnego efektu
                        Moja FLka:

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=xcracer

                        Komentarz


                        • #13
                          Samochód u mechanika. Dzwonił do mnie przed chwilą po testach ciśnienia i mówi, że pompuje, pompuje i przy wysokich nagle puszcza i znika. Prawdopodobnie łopatki. C.D.N.

                          Komentarz


                          • #14
                            W AGRrze, turbina sama się czyści - wystarczy tylko nieco (po nagrzaniu silnika) dać w rurę.
                            Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

                            Komentarz


                            • #15
                              przecież autor tematu ma AHF :wink:
                              Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                              "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                              Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                              Komentarz


                              • #16
                                Wiem, co ma autor i dlatego też pisałem o czyszczeniu u Niego łopatek.
                                Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

                                Komentarz


                                • #17
                                  AHF wpisałem, bo nie wiedziałem jaki mam dokładnie to wybrałem losowy. Samochód został w Polsce a ja już na obczyźnie i nie sprawdze teraz tego. Rozwiązaniem okazało sie czyszczenie łopatek oraz wymiana gruszki (mechanik mówił, że był piasek i trzeba było wymienić). Niewiem czy poprostu nie chciał zarobić w każdym bądź razie problem rozwiązany.

                                  Po za tym musiałem wymienić 2 drążki, sworznie oraz 2 tulejki w zawieszeniu za co skasowali mnie łącznie 1150 zł !! Oszalałem...

                                  [ Dodano: Pią 10 Lip, 15 20:27 ]
                                  Problem z turbiną powrócił, a raczej nie został rozwiązany ponieważ wydawało mi się że wszystko gra a po powrocie zza granicy okazuje sie ze cały czas ten sam problem. Testowalem go na autostradzie i doszedł do 180 aczkolwiek bardzo powoli musiałem go gazować, gdy tylko dałem więcej gazu od razu odcinało turbine, a przy 180 bez różnicy czy był gazowany czy nie odcinało.

                                  Gruszka, zawór N75, czyszczenie łopatek zrobione. Co może jeszcze być ?

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Re: Turbina się wyłącza przy 120km/h

                                    Zamieszczone przez vigo_trn
                                    Samochód: Skoda Octavia I 1,9 TDI
                                    Problem: Turbina mi się wyłącza przy 120km/h i żeby znowu działała muszę wyłączyć samochód. Co to może być ?
                                    Mój poprzedni samochód: VW Passat B4 1,9 TDI. Turbina wyłącza się przy 120 km/h i samoczynnie włącza poniżej 110 km/h.
                                    N75 wymieniony i nic. Okazało się, że filtr powietrza po przejechaniu autem około 2 tys km przydławił się gdyż był wadliwie wykonany.
                                    lepciak

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X